Obserwatorzy

czwartek, 2 lutego 2017

Kraków






19 komentarzy:

  1. Kraków to piękne miasto :3
    Byłam tam tyle razy .. a zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :) lubię to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjęcia już dużo marzy mi się zwiedzanie Krakowa ale zawsze coś jest nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ja zawsze w Krakowie na tak krótko że nigdy nawet nie mam czasu zrobić zdjęć ;)

    Mój blog Obserwuje i pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Krakowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ! Nigdy nie byłam w Krk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Kraków. To miasto z duszą

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraków chyba ma największe stężenie smogu więc raczej się nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam raz w Krakowie i sie zakochałam!!! Piękne zdjęcia ich piękne miasto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Krakowie 2 razy bardzo mi się tam podobało <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, Kraków to cudowne miasto.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) W Krakowie jeszcze nie byłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Całe życie sobie obiecuje ze odwiedzę Kraków. Ma w sobie pewien urok. Nie idzie sie napatzec na zdjęcia ❤ piekne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kraków to moje marzenie. akurat mam przyjaciolke co mieszka pod krakowem to moze sie kiedys uda pojechac w odwiedziny :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Kraków, jest śliczny, zdjęcia tez :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są mega! W sumie na tym blogu to żadna nowość :D Buzia! :)

    OdpowiedzUsuń