Obserwatorzy

piątek, 6 stycznia 2017

Kraina Lodu


     





26 komentarzy:

  1. Uwielbiam zimę! Świetny tytuł posta oraz zdjęcia :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie piękne zdjęcia. Natura jednak potrafi zaskoczyć i jak zaskakuje to zawsze z czymś innym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia niesamowite *-* Mimo iż nie przepadam za zimą to jednak mam ochotę tam pojechać! :) Zapraszam do Nas https://urodawygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowego bloga : http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne widoki bardzo mi się podobają. Znając mnie zamarzłabym na kość. Nie lubię zimna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog i zdjęcia są przepiękne :) Oby tak dalej :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia <3 Tylko mam małą radę, powiększaj je w poście, będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie ukazane to, czego tak często nie zauważamy, bo zwyczajnie brakuje nam czasu, by przystanąć.. Dziękuję za ten post :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie zdjęcia !
    Uwielbiam zimowe zdjęcia, niestety nie mam talentu i nie potrafię uchwycić idealnych chwil ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne zdjęcia! *-*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne zdjęcia :) mróz potrafi wyczarować niesamowite cuda. Raczej w ciągu 2 miesięcy nigdzie się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie ruszyłam i nie rusze się z domu nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia . Naprawdę masz talent którego ci zazdroszczę :) tak trzymaj i więcej takich zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie wiem, gdzie wyjadę, ale mam nadzieję na kilka ładnych ujęć zimo-wiosny. c: Myślę, że gdy mróz trochę zelżeje, wybiorę się na wycieczkę do lasu.

    Super zdjęcia. <3 Rzadko kiedy można natrafić na takie ujęcia.

    http://przemyslenia-popsutego-kranu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jakie cudowne fotografie masz talent <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow super zdjecia. Warto zima lapac takie chwile.
    My sie nie wybieralismy i raczej nigdzie nie wybieramy bo w kolko ktos z nas choruje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia aż się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne zdjęcia, tez lubie takie zmrożone widoki

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia boskie:))) Ja wstyd się przyznać, ale nigdy jeszcze w górach nie byłam...a patrząc na twoje zdjęcia już wiem, ze duuuużo straciłam:) Ale całe życie przede mną, może jeszcze nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia- aż nie do wiary, jak rośliny są skute lodem.

    OdpowiedzUsuń
  22. niesamowite są te zdjęcia :) najpierw widziałam je na Twoim Instagramie i nie mogłam wyjść z podziwu :) pięknie to wygląda :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju! Fotografie cud miód! <3 Kochana, masz wielki talent ^^ Oby tak dalej! Życzymy Ci kariery w tej branży, bo naprawdę super Ci to wychodzi! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń