Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2016

Memories




Krótka historia mojego jednego z najlepszych wyjazdów 🙂 Zawsze wracam do tego wspomnienia choć minęło trochę czasu.

Dokładnie rok temu trafiła się wycieczka szkolna do pięknego miasta jakim jest Budapeszt 🙂 Mimo tego ,że jechaliśmy 9 godzin, a miejsce noclegowe było niezbyt przytulne (trochę wyglądało to jak szpital psychiatryczny xd) to jednak przez atrakcje każdy pokochał to miejsce. Były najlepszą częścią w ciągu wszystkich 3 dni co sprawiło ze te dni były naprawdę super 🙂
Zwiedzaliśmy rożne części tego miasta i różne zabytki . Oto kilka zdjęć :)








Most łańcuchowy

Plac bohaterów

Bazylika św Stefana

Budynek parlamentu

Wzgórze gellerta



Najlepsza częścią okazał sie rejs statkiem po Dunaju z którego było widać oświetlone miasto ❤️



Mam nadzieje ze jeszcze tam wrócę ^^


16 komentarzy:

  1. OJ chciałabym odwiedzić te miejsca *O*
    Zazdroszczę wycieczki
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce, także marzy mi się tam urlop :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe miejsce, na pewno warto zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce :) Mnie ciągnie do Karpacza ;) zakochałam się w tym miasteczku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam cudownie! 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach z przyjemnością wybrałabym się w te piękne miejsce.
    Cudowne zdjęcia zrobiłaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz świetne zdjęcia! Może też kiedyś będę tak dobry w tym.
    Ogólnie bardzo fajny blog :)

    Zazul.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Budapeszcie i też miło wspominam ;)
    Pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce i pięknie sfotografowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! My podróżujemy głównie po Azji i tam są nasze ukochane miejsca, ale Budapeszt to jedno z moich ulubionych europejskich miast.

    OdpowiedzUsuń